مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-24اقتصادي

مدیریت یکپارچه شهری در کاهش اثرات زیست محیطی اثرگذار است؟


یک پژوهشگر، نقش مدیریت یکپارچه شهری در شناخت و چگونگی کاهش اثرات زیست محیطی را بسیار کلیدی دانست و نقش مدیریت یکپارچه شهری در ایجاد فرم پایدار فضایی و دستیابی شهروندان به مکانی برای زیستن مناسب نقش برجسته و مستقلی دارد.

- ایسنا/گیلان یک پژوهشگر، نقش مدیریت یکپارچه شهری در شناخت و چگونگی کاهش اثرات زیست محیطی را بسیار کلیدی دانست و نقش مدیریت یکپارچه شهری در ایجاد فرم پایدار فضایی و دستیابی شهروندان به مکانی برای زیستن مناسب نقش برجسته و مستقلی دارد.

دکتر عماد مطالبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی، اظهار کرد: گسترش فیزیکی شهرها و بلعیده شدن زمین های پیرامونی به بهانه توسعه شهری موجب شده توجه به فرم پایدار شهری و محیط زیست آن امری بسیار ضروری و اجتانب ناپذیر باشد لذا می توان توسعه پایدار شهری را در سطح کلانشهرها پیاده سازی کرد.

وی افزود: با رشد فیزیکی شهرها، روز به روز بر ابعاد زیست محیطی شهرها افزوده شده و امکان برنامه ریزی و مهار مشکلات را از مسئولین سلب کرده است؛ بنابراین نیاز به مدیریت شهری کارآمد به عنوان یک نهاد مدیریتی فراگیر و درگیر با موضوع ها و پدیده های بسیار گسترده و متنوع شهر و برنامه ریزی برای دستیابی به توسعه پایدار شهری که بتواند خدمات زیست محیطی و پایدار شهر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یکپارچه شهری در کاهش اثرات زیست محیطی اثرگذار است؟

مدیریت یکپارچه شهری در کاهش اثرات زیست محیطی اثرگذار است؟